معرفی | بلاگ

معرفی

ساخت وبلاگ
بهترین دوربین مداربسته برای منزل بدون سیم؟

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

دوربین های مداربسته انواع و مدل های مختلف دارند که  هر کدام دارای ویژگی ها و تکنولوژی متفاوت و به روز می باشند . شما باید با توجه به اینکه به چه دوربینی با چه قابلیت هاییی نیاز دارید با این ویژگی ها که گفته می شود با انتخاب شما را انجام دهید . در ادامه درباره ی خرید بهترین دوربین مداربسته برای منزل توضیح خواهیم داد.

دوربین مداربسته بدون سیم
دوربین مداربسته بیسیم منزل

اکثر افرادی که دوربین مداربسته برای خانه خود تهیه میکنند ، دوربین های مداربسته بدون سیم را انتخاب می کنند ، زیرا این مدل دوربین ها نیازی به سیم کشی ندارند تا این سیم های روکار نمای دیوار خانه شما را به هم بزنند . برخی افراد هم برای منزل و خانه خود از دوربین های مداربسته مخفی استفاده می کنند، زیرا این دوربین ها با اندازه کوچکی که دارند به راحتی در دکور منزل جا می شوند و نیازی به بهم ریختگی نیست و نمای دکور یا خانه شما هم آسیب نمیزند .

دوربین مداربسته برای خانه

مشتریان ما بعضی از دوربین های مداربسته را برای نصب در حیاط نیاز دارند ، در این صورت از دوربینی باید استفاده کنند که ضد آب و گرد و غبار باشد، همچنین اگردوربین را برای حیاط ویلا میخواهید و در صورت نبود مودم وای فای بهتر است از دوربین های مداربسته سیم کارت خور استفاده کنید ،در نهایت شما باید با توجه به نیاز خود از بهترین دوربین برای رفع خطر و امنیت کامل خانه خود استفاده کنید .
نصب راحت دوربین مداربسته بدون سیم برای خانه

دوربین مداربسته برای منزل

این دوربین های مدارسته برای منزل که در بالا به شما معرفی کردیم نصب بسیار راحتی دارند و نیازی به نصاب دوربین مداربسته هم ندارند چون فروشگاه دیجی ویرا برای این نوع از دوربین های مداربسته خود پشتیبانی تلفنی یا از طریق واتس اپ دارد که مشتریهایی که در سرتاسر کشور هستند از ما پشتیبانی نصب می گیرند و ما مشتریان خود را پشتیبانی 0 تا 100 می کنیم.

 

معرفیدوربین مداربسته بدون سیم,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 401 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 19:23

انواع دوربین لامپی + راهنمای خرید دوربین لامپی ؟

معرفی انواع دوربین لامپی

دوربین لامپی از دوربین های مداربسته پر طرفدار این روز ها می باشد ،این دوربین ها به دلیل شباهتی که به لامپ دارند جز دوربین های مداربسته مخفی محسوب می شود ، چون بعضی از مدلها کاملا شبیه لامپ هستند و حتی مانند لامپ روشن می شود و نور می دهد، همچنین فاقد هزینه های جانبی نصب و خرید تجهیزات نصب می شود ، بلکه فقط به یک سرپیچ لامپ نیاز دارد .

انواع دوربین های مداربسته لامپی

انواع دوربین های لامپی بیسیم در فروشگاه دیجی ویرا موجود است که همه مدلها دارای انتقال آنلاین تصاویر می باشند ، بنابراین به یک مودم وای فای نیاز دارد .

این دوربین ها قادر به تصویر برداری از همه فضاها به طور کامل اند زیرا بعضی از مدل های دوربین لامپی دارای لنز 360 درجه هستند که تصویر پانوراما یا چشم ماهی را در اختیار شما قرار می دهد مدلهایی هم هستند که لنز قدرتمندتری دارند که به اسم دوربین لامپی 5 مگاپیکسل معروف هستند که تصویر بسیار شفاف تری نسبت به دوربین لامپی های 2 مگاپیکسل دارند.

نوع دیگری از دوربین های لامپی هم وجود دارد که شما می توانید از راه دور دوربین را به هر طرف که می خواهید بچرخانید که به این نوع دوربین ها،دوربین لامپی چرخشی بیسیم گفته می شود که این مدلها هم از کیفیت تصویر خوبی برخوردار هستند امکانات اضافه تری هم نسبت به دوربین های لامپی معمولی دارند از امکانات اضافه تر می توان به تعقیب سوژه و پروژکتور و چرخش دوربین اشاره کرد.


قابلیت های انواع دوربین لامپی بیسیم

دوربین های لامپی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت را دارند ، که تا 30 روز فیلم صدا را ذخیره و نگهداری می کنند . از دیگر قابلیت های دوربین می توان به ارتباط دوطرفه اشاره کرد ،زیرا دارای اسپیکر و میکروفون می باشند که شما هم میتوانید با محیط صحبت کنید هم صدای محیط را داشته باشید .

این دوربین ها دزدگیر هم هستند . زیرا در صورت تشخیص صدا و حرکت در اطراف خود ،بلافاصله شما را از طریق ایمیل یا اپلیکیشن مخصوص در موبایل شما را خبردار می کند.

معرفیدوربین لامپی,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 356 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:03

ویژگی ردیاب رله ای و راهنمای نصب؟

ردیاب رله ای

امروزه سرقت وسایل باارزش مثل ماشین یا موتورسیکلت و… زیاد شده و باید وسیله ای باشد تا حتی در صورت سرقت هم بتوان وسیله دزدیده شده را برگرداند ،ردیاب خودرو رله ای یکی از این وسایل امنیتی پیشرفته محسوب می شود که در صورت سرقت هم شما امید به پیدا کردن و برگرداندن وسیله خود دارید.

نصب ردیاب رله ای
ویژگی های ردیاب رله ای

ردیاب رله ای را شما به وسیله نقلیه خود نصب می کنید و با اتصالاتی که نصاب یا خودتان انجام می دهید از قابلیت های پیشرفته آن بهره مند شوید ، از قابلیت های پیشرفته و منحصر بفرد این ردیاب ها می توان به نرم افزار آن اشاره کرد که شما می توانید از راه دور خودرو یا وسیله نقلیه خود را کنترل کنید قابلیت های دیگر خاموش کردن وسیله نقلیه از راه دور اشاره کرد به این صورت که اگر شما متوجه سرقت شدید می توانید از طریق نرم افزار مخصوص به ردیاب در گوشی یا تبلت خود قابلیت خاموش کردن ماشین را فشار دهید و ردیاب از طریق رله قطع کنی که دارد نمی گذارد بنزین به وسیله نقلیه برسد و ماشین در همان موقعیتی که هست خاموش می شود.

این تکنولوژی از پیشرفته ترین قابلیت های این نوع ردیاب های رله ای محسوب می شود که بسیار کاربردی است ،همچنین جی پی اس رله ای با اندازه کوچکی که دارد قابلیت مخفی بودن هم دارد و کسی نمی تواند این ردیاب را شناسایی کند ،این دستگاه کاملا نقطه زن با دقت بالا است که وسیله نقلیه شما را با موقعیت دقیق نشان می دهد.
نصب رله ردیاب

نصب این ردیاب بسیار آسان می باشد به صورت نقشه زیر است یا اینکه می توانید از مشاوران فنی ما کمک بگیرید:

شما می توانید به وسیله یک سیمکارت جی پی اس و نرم افزار خود را فعال کنید.

معرفیردیاب,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 18:50

ویژگی های دوربین مداربسته خوب؟

 ویژگی های دوربین مداربسته خوب؟

زمانی که تصمیم به حرید دوربین مداربسته می گیرد ، برای انتخاب دوربین مداربسته خوب نیاز به راهنمایی دارید . زیرا با انواع  مدل های مختلفی از دوربین مداربسته مواجه خواهید شد. امروزه دوربین های مداربسته دیجی ویرا دارای اندازه های مختلف ، کیفیت تصاویر مختلف ،تکنولوژی های مختلف و قیمت های متفاوت هستند.

 


تاثیر ویژگی های دوربین مداربسته در قیمت

شما برای اینکه بتوانید دوربین مداربسته مناسبی انتخاب کنید باید ابتدا ببینید به چه قابلیت هایی نیاز دارید. برای مثال اگه برای فضایی میخواهید که نیاز به زوم دارد باید از دوربین های زوم دار استفاده کنید .

دوربین مداربسته خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد:

کیفیت تصویر مناسب

دوربین شما باید از کیفیت تصویر و رزولوشن خوب و باکیفیتی برخوردار باشد . کیفیتی که بتوان در صورت سرقت ،سارق را شناسایی کرد که کیفیت های متاسب دوربین از 2 مگاپیکسل به بالا شروع می شوند.

اندازه مناسب

ممکن است شما به دوربینی نیاز داشته باشید که کوچک باشد تا در دکور خانه یا فضای مورد نظر شما به راحتی جای بگیرد و نصب شود. اما به نسبت دوربین های دیگر قیمت دوربین مداربسته مخفی بالاتر می باشد.

قابلیت ها و آبشن دوربین مداربسته

یکی از مزیت هایی که بعضی از دوربین ها دارند قابلیت و آبشن های بیشتر آنها می باشد که این مورد بیشتر در دوربین های بیسیم و سیمکارت خور صدق می کند این نوع دوربین ها از قابلیتهای زیادی برخوردار هستد برای مثال میکروفون ،بلندگو،آژیر،دزدگیر و … که در دوربین های بیسیم و سیمکارتی فعال می باشند.

جنس بدنه انواع دوربین

جنس بدنه هم در ویژگی دوربین مداربسته خوب تاثیر گذار است و در عمر دستگاه هم تاثیر گذار می باشد به طوری که بعضی از دوربین ها از جنس بدنه فلزی هستند و قیمت بالاتری هم دارند ولی در بعضی از دوربین ها از جنس بدنه پلاستیک هستند و از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

قیمت مناسب دوربین نسبت به پشتیبانی؟

شما بعد از خرید دوربین مورد نظر خود ، باید با توجه به قیمتی که پرداخت کرده اید باید از ویژگی های دوربین مداربسته خود اطلاعات کافی داشته باشید و راهنمایی دریافت کنید که فروشگاه اینترنتی دیجی ویرا بعد از خرید مشتریان خود به آنها پشتیبانی مادام العمر می دهد که این امر بسیار مهم است تا شما بتوانید دستگاه خود  را راه اندازی کنید.

در آخر ویژگی دوربین مداربسته خوب این است که شما بنوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید و کارایی لازم را داشته باشد تا در صورت نیاز از فیلم ها و تصاویرش استفاده کنید .

معرفیدوربین مداربسته,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 20:57